Van conceptvorming tot planning, voorbereiding en
uitvoering: bij een kantoorinrichting op maat komen
heel wat stappen kijken.
Het is dan ook belangrijk om die stappen goed op elkaar af te stemmen. Daarom coördineren en nemen wij iedere stap voor én met u.
Zodra u met onze binnenhuisarchitect vorm heeft gegeven aan uw droomkantoor, werken wij een gedetailleerde planning uit. Op basis van deze planning schakelen we de juiste partijen in om uw project te ondersteunen. Hiervoor hebben we een uitgebreid netwerk van onderaannemers waar we het volste vertrouwen in hebben.
Zo kan u de volledige coördinatie van uw project met een gerust hart aan ons toevertrouwen. Wij staan in voor de opvolging en vormen te allen tijde één aanspreekpunt voor al uw vragen.
Coördinatie van onderaannemers
Heeft u mensen die u zelf bij het project wil integreren zoals bijvoorbeeld een elektricien of loodgieter. Geen probleem voor ons: wij plaatsen uw mensen in onze planning.
Door onze jarenlange ervaring hebben wij een netwerk van onderaannemers die voor ons werken: elektriciens, loodgieters, verwarmingsinstallateurs, bezetters, aannemers, schilders, airco-specialisten, stoffeerders, schrijnwerkers … kortom alles wat komt kijken bij de inrichting of renovatie van uw kantoor.
Uitvoering kantoorinrichting en plaatsing meubelen
Nadat de nodige offertes zijn opgevraagd, coördineren wij de uitvoering, samen met onze levering van de kantoormeubelen. Bovendien krijgt u een volledig plan tot opvolging en een verslag van de werken op regelmatige basis.
Vraag gerust naar referenties in uw sector of bedrijfsgrootte.








Spreek met ons af
U zal versteld staan wat we voor u kunnen betekenen. Wij spreken dan ook graag met u af in onze 2.500 m² showroom of bij u op kantoor.
Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief