De plek waar we werken is ook onze tweede thuis geworden.
Een aangename omgeving creëren voor je werknemers
is daarom zeer belangrijk en verdient de nodige aandacht.
Het begrip ‘kantoor(her)inrichting’ kreeg de afgelopen jaren een sterk andere connotatie. De focus werd verlegd van een ‘louter invulling met kantoormeubilair’ naar een plaats waar ‘beleving’ tot z’n recht komt. Zo moeten kantoren opvallen, efficiënt en ergonomisch zijn, maar bovenal moet het de productiviteit van de medewerkers stimuleren.
Elk kantoor vertelt een uniek verhaal. En uiteraard bepaal jij zelf het liefst hoe dat verhaal gaat. De inrichting van je kantoor moet dan ook passen bij de identiteit en de waarden van je onderneming. Wij helpen jouw verhaal in een interieurdesign om te zetten. Samen met jou en onze interne interieurexperten, gaan we op zoek naar de ideale kantoorinrichting op maat van jouw onderneming. Heb je al een kantoor, maar wil je het volledig anders aanpakken? Dan kan dat ook! Bij Toon De Somer hebben we namelijk jarenlange ervaring in de renovatie van bestaande ruimtes.
Enkele van onze realisaties
Een nieuwe manier van werken
Wil jij jouw kantoorruimte van een eerder saaie, corporate omgeving naar een modernere, meer flexibele werkomgeving transformeren? Bij Toon De Somer helpen we je de transitie vlot te doen verlopen. Op basis van strategische keuzes kunnen zowel jij, als je medewerkers genieten van een future proof werkomgeving.
Volledige coördinatie van jouw projectinrichting
Van idee, naar concept uitwerking, naar schets en uiteindelijk droomkantoor: een werkruimte (her)inrichten is een hele klus. Kies je ervoor om samen te werken met Toon De Somer, dan kan je rekenen op een zorgeloos traject. Bekijk hier onze stapsgewijze aanpak:

Eerste kennismaking
Eén van onze adviseurs komt vrijblijvend bij jou op kantoor langs. Samen brengen jullie je noden en wensen in kaart.

Follow-up
Samen met ons designteam vertalen wij je behoeftes naar een stijlvol ontwerp mét visie & creativiteit. Dat stellen we aan je voor.

We presenteren ons ontwerp in 2D & 3D. Elke kantoorinrichting is voor ons uniek en bevat zowel maatwerk als losse kantoormeubelen.

Een gedetailleerde offerte
Nadat je feedback is doorgevoerd, ontvang je een gedetailleerde offerte voor de volledige realisatie & krijg je zicht op de verschillende kosten.

Alles in één keer of ga je liever stapsgewijs te werk? Nemen wij je alles uit handen of slechts een deeltje ervan? Alles is mogelijk.

Planning
Samen bespreken we de volledige planning waarna je een gedetailleerde tijdlijn ontvangt. Deadline is deadline!

Realisatie
We starten met de realisatie volgens het schema en leveren op voor de afgesproken deadline. De aan jou toegewezen projectleider zal je daar bij helpen.
Expert dankzij jarenlange ervaring
Dankzij onze jarenlange ervaring – Toon De Somer werd reeds in 1989 opgericht – kunnen we onszelf experts in ons vak noemen. Doorheen de jaren verbreedden we onze expertise binnen de kantoorinrichting, waaronder ook de specifieke kennis van design, akoestiek, planning en budgetvriendelijke oplossingen vallen.
We ontzorgen onze klanten zo goed mogelijk zélf. Zo beschikken we over onze eigen schrijnwerkerij, we ontwerpen en installeren ons eigen meubilair, werken samen met binnenlandse leveranciers en binnenhuisarchitecten én kunnen zelfs de verhuis voor onze rekening nemen.
``Toon De Somer heeft ons volledig ontzorgd voor de vernieuwing van onze kantoren. Sinds de nieuwe realisatie is de productiviteit gestegen.``

``Aan Anthony Coates van Toon De Somer top service en knappe inrichting.``

Plan een kennismakingsgesprek!
Ben je benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen inzake kantoor(her)inrichting? We lichten het graag toe. Laat je contactgegevens achter zodat we je contacteren voor een afspraak bij jou op kantoor, of in onze showroom!
Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief