De plek waar we werken is ook onze tweede thuis geworden.
Een aangename omgeving creëren voor uw werknemers
is daarom zeer belangrijk en verdient de nodige aandacht.
Kantoorinrichting is de laatste jaren een ruimer begrip geworden dan enkel het plaatsen van kantoormeubilair. Kantoren moeten opvallen, efficiënt & ergonomisch zijn én de productiviteit verhogen. Daarnaast moeten hedendaagse kantoren flexibel zijn om mee te kunnen groeien met uw bedrijf.
Met uw kantoor vertelt u een verhaal, natuurlijk bepaalt u zelf het liefst hoe dit verhaal gaat. De inrichting van uw kantoor moet passen bij de identiteit en waarden van uw bedrijf. Wij helpen het mee vormgeven en voeren de vertaalslag uit. Samen met u gaan we op zoek naar de ideale kantoorinrichting op uw maat waarbij ons professioneel team u steeds te hulp staat. Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kan u op ons vertrouwen voor de inrichting van een nieuw kantoor of de renovatie van uw bestaande ruimte.
Wij behandelen uw project van A tot Z binnen de vooropgestelde timing.
Gedaan met zorgen maar één aanspreekpunt die u van begin tot eind zal begeleiden op weg naar uw droomkantoor!
Enkele beelden van onze realisaties
Het Nieuwe Werken
De Coronacrisis zorgde voor een stroomversnelling van Het Nieuwe Werken maar ook in de toekomst zal het steeds meer opduiken in moderne ondernemingen. Kort samengevat werken uw werknemers waar, wanneer en hoe ze dat zelf willen. Deze werkmethode focust niet langer op uren maken of aanwezig zijn, wel op de uiteindelijke prestaties die geleverd worden. Het geeft uw werknemers flexibiliteit om zelf hun werktijden te kunnen bepalen maar ook vertrouwen in uw onderneming.
Wij helpen u de transitie naar een flexibele werkomgeving te maken en een betere work-life balance voor uw werknemers te creëren. Op basis van strategische keuzes implementeert Toon De Somer het Nieuwe Werken in uw droomkantoor en kan u genieten van een future proof werkomgeving.
Van idee naar droomkantoor, het is een hele weg. Bij Toon De Somer kan u rekenen op een zorgeloos traject. Met één aanspreekpunt wordt u begeleid van begin tot einde. Bekijk hier onze stapsgewijze aanpak:

Eerste gesprek
Eén van onze adviseurs komt vrijblijvend langs om uw kantoorinrichtingsproject te bespreken.

Tweede gesprek
Samen met onze interieurarchitect vertalen wij uw behoeftes naar een verrassend & stijlvol ontwerp mét visie & creativiteit.

We presenteren ons ontwerp in 2D & 3D. Elke kantoorinrichting is voor ons uniek en bevat zowel maatwerk als losse kantoormeubelen.

Gedetailleerde offerte
Na uw feedback, ontvangt u een gedetailleerde offerte voor de volledige realisatie & krijgt u zicht op de verschillende kosten.

Wilt u het ontwerp in één keer realiseren of stapsgewijs te werk gaan? Nemen wij alles uit handen of deelaspecten ervan? Alles is mogelijk.

Planning
We bespreken samen de planning waarna u een gedetailleerde timetable ontvangt. Deadline is deadline!

Realisatie
We starten met de realisatie volgens het schema en leveren op voor de afgesproken deadline. Onze projectleider blijft uw persoonlijke aanspreekpunt voor alle vragen.
Experts in kantoorinrichting
Al sinds 1989 bij de oprichting van onze onderneming, zijn wij bezig met kantoorinrichting. Door bezoek aan vele beurzen, hebben wij onze expertise kunnen verbreden op vlak van design, akoestiek, planning en budgetvriendelijke oplossingen. Wij beperken ons niet enkel tot werken met binnenlandse leveranciers en binnenhuisarchitecten, maar werken ook met Belgische ontwerpers zoals Axel Enthoven en Mathias De Ferm.
``Toon De Somer heeft ons volledig ontzorgd voor de vernieuwing van onze kantoren. Sinds de nieuwe realisatie is de productiviteit gestegen.``

``Aan Anthony Coates van Toon De Somer top service en knappe inrichting.``

Uw kantoor (her)inrichten?
Bent u overtuigd van de werkwijze van Toon De Somer? Contacteer gerust onze experts voor een vrijblijvend gesprek. Wij helpen u graag verder.
Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief