Kantoorinrichting

Kantoorinrichting

Wij klaren de volledige klus

Vertrouw de inrichting of verbouwing van uw kantoor toe aan een ervaren partner die het volledige project coördineert en opvolgt. Onze lange referentielijst met talrijke voorbeeldprojecten spreekt voor zich. Met De Somer bereikt u niet alleen binnen de afgesproken deadline het gedroomde eindresultaat, u bespaart zichzelf heel wat kopzorgen.

Onze stapsgewijze aanpak voor uw kantoor mét visie:

  1. Eén van onze adviseurs komt langs om uw kantoorinrichtingsproject een eerste keer te bespreken.
  2. Als u wenst volgt een tweede diepgaand gesprek samen met onze interieurarchitect. Zo vertalen wij uw behoeftes naar een verrassend en stijlvol ontwerp mét visie. Hoe ziet u de toekomst van uw bedrijf? Hoe zit uw organogram in elkaar? Welke vergadercultuur heerst er op kantoor? Hoe archiveert en klasseert u? Waar staan best de printers en kopieermachines? Waar integreren we de koffiehoek en de refter? …
  3. We presenteren ons ontwerp in 2D én 3D. Elke kantoorinrichting is voor ons uniek en bevat zowel maatwerk als losse kantoormeubelen.
  4. Na de gewenste aanpassingen en verfijningen, ontvangt u een gedetailleerde offerte voor de volledige realisatie. Daarbij krijgt u een helder zicht op de verschillende kostenposten.
  5. U beslist of u het ontwerp in één keer wilt realiseren of stapsgewijs te werk gaat. U kan de volledige realisatie aan ons toevertrouwen of deelaspecten ervan. In ieder geval nemen wij de volledige coördinatie op ons. Alles is mogelijk. De keuze ligt bij u:
    • de aanleg van elektriciteit en telecommunicatie
    • aanbrengen van vast tapijt, parket,…
    • maatwerk voor ingebouwde kasten, deuren, balies,…
    • plaatsen van scheidingswanden of glazen wanden
    • uitvoeren van schilderwerken
    • installeren van verlichting
    • uitvoeren van kleine verbouwingen: het plaatsen van een toilet, het installeren van een kitchenette,…
    • plaatsen van alle losse kantoormeubelen: bureaus, bureaustoelen, archiefkasten, vergadertafels,…
  6. We bespreken de planning waarna u een gedetailleerde timetable ontvangt. Deadline is deadline!
  7. We starten volgens schema de realisatie en leveren op voor de afgesproken deadline. Doorheen de volledige realisatie blijft onze projectleider uw persoonlijk aanspreekpunt voor alle vragen.

Ontdek onze realisaties voor kantoorinrichting.

Interesse in een vrijblijvende kennismaking? Contacteer ons en we komen op afspraak bij u langs.

Vraag een afspraak aan

Uw bericht

captcha

Hou mij per e-mail op de hoogte van acties en promoties.

Bel 32 3 647 26 08 of maak een afspraak